سفیر عدالت
هنری - فرهنگی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:خدمتی ,که ,صدام, پس ,از, مرگش, به, آمریکا,یی‌,ها, کرد,, توسط amir |
اعترافات فرمانده IFB در مورد عراق؛
موقعیت جغرافیایی عراق و همسایگی آن با ایران و عربستان و دیگر کشورهای شرقی جهان عرب و همچنین ترکیه و شکاف فرقه ای آن باعث شد ما این کشور را به عنوان بهترین میدان برای نزاع شیعیان ایران و سنی های سلفی عربستان انتخاب کنیم.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:شغل‌هایی آسان با درآمدی مناسب+تصاویر , توسط amir |
همه ما آدم ها به دنبال کسب درآمد با راحت ترین روش ها هستیم اما چنین چیزی تقریبا ممکن نیست و بیشتر ما نیاز داریم تا برای کسب درآمد تلاش بسیاری کنیم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازارخبر، هیچ شغلی در جهان نیست که حداقل درجه‌ای از استرس در آن موجود نباشد. با این وجود شغل‌هایی هستند که نسبت به سایر مشاغل درجه کمتری از استرس در آنها دیده می‌شود.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:توسل ,به ,ائمه ,اطهار,(ع),، ,موجب ,تقرب ,الهی, می شود,, توسط amir |
سخنران حرم مطهر رضوی:

توسل به ائمه اطهار(ع)، موجب تقرب الهی می شود

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در سلسله جلسات بیان معارف که در رواق بزرگ امام خمینی(ره)حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد، به موضوع اخلاق زندگی از منظر نهج البلاغه پرداخت و عنوان کرد: تمسک به آموزه‌های اخلاقی از مهم‌ترین احتیاجات بشر است و توسل یکی از این آموزه‌هاست.
وی گفت: توسل به اولیای الهی نوعی تمسک به وسیله است که در قرآن مجید به آن سفارش فراوان شده است و پیوسته به جامعه با ایمان و با تقوا دستور می‌دهد که به دنبال این وسیله بروند.
این کارشناس مذهبی اظهار داشت: یکی از راه‌های توسل این است که انسان قرآن را بخواند و به وسیلة آن، از خدا طلب حاجت کند. این نوع توسل، تمسک و توسل به خداوند متعال است، زیرا قرآن مجید کلام خداست که بر قلب رسول الله (ص) نازل شده است.
حسینی با اشاره به این مطلب که شفاعت یکی از اعتقادات عموم مسلمانان و معتقدان به ادیان الهی است، عنوان کرد: در روز قیامت اولیای الهی، در حق گروهی از گناه‌کاران شفاعت می‌کنند و آنان را از عذاب جهنم نجات می‌دهند و یا با شفاعتشان از شخصی، سبب ترفیع درجه او می‌شوند.
وی انبیاء‌‌الهی، علماء، شهداء، ملائکه، مؤمنین، اعمال صالح، ائمه و قرآن را شفیعان روز قیامت ذکر کرد و گفت: مهم‌ترین شرط شفاعت شدن رضایت خداوند است و شفاعت کنندگان تنها کسانی را شفاعت می‌کنند که خداوند از آنها راضی و خشنود باشد.
سخنران حرم مطهر رضوی در جای دیگری از سخنان خود به روز قیامت اشاره کرد و افزود: عبور کردن از قیامت کار ساده‌ای نیست. بسیاری از افراد در مواقف قیامت، از جمله نماز، حج، اخلاق، مال حرام و حلال،خمس و زکات و... متوقف می شوند. این ایستگاه‏ها نیز براى پاک شدن انسان‏ها است. اما کسانی که از پیش، در دنیا خود را پاکیزه کرده‌اند، در زمان کوتاهی به محضر حق راه مى‏یابند.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:عملی که شیطان را خشمگین می کند , توسط amir |

 

قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: رعایت بهداشت فردی، یکی از دستورات دین اسلام می باشد به نحوی که پیامبر (ص) می فرمایند: خداوند پاک است و پاکی را دوست دارد، پاکیزه است و پاکیزگی را دوست دارد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:4 پیامبری که هنوز زنده هستند, توسط amir |
آنچه از روایات و آیات به دست آمده و طبق فحص از نظرات مفسرین پیرامون بعضی از آیات مربوطه معلوم می‌شود که در مورد چهار تن از پیامبران گذشته احتمال زنده بودن داده شده است.


ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.